Motorový olej Shell Rimula R6 LME 5W-30 4L
Kód: SK1003Detailní popis produktu
Popis produktu
- Specifikace a schválení ACEA: E6, E7 Cummins : CES 20077 MAN: M 3477 MB 228.51
- Shell Rimula R6 LME - aktivní ochrana motoru vylepšenou technologií jedinečných "low-SAPS" přísad společne s novým unikátním proti-otěrovým systémem. Syntetický základový olej společně s nejnovějšími přísadami zajištuje dokonalou ochranu motoru, nízká viskozita umožňuje úsporu paliva a to bez snížení životnosti motoru. Hlavními přínosy při použití jsou: kompatibilita s přídavnými zařízeními na snižování emisí, dlouhé výměnné intervaly a úspora paliva.
- Úspora paliva. Použití oleje Shell Rimula R6 LME umožnuje úsporu nákladů na paliva, díky snížení jejich spotřeby, bez omezení ochrany nebo životnosti motoru ve srovnání s oleji vyšších viskozitních tříd.
- Snížení údržby. Shell Rimula R6 LME splňuje požadavky na dlouhé výměnné intervaly předních výrobců motorů jako jsou Mercedes-Benz, MAN, DAF a dalších. Tento olej lze použít do nejnovějších motorů Euro 5, stejně jako do starších motorů.
- Kompatibilita se zarízeními snižující emise. Zdokonalená formulace s nízkým obsahem popela, pomáhá snižovat zanášení přídavných zařízení určených ke snižování obsahu škodlivých spalin, čímž umožňuje plnění emisních limitů a lepšího využití paliva.
- Ochrana před otěrem a tvorbou úsad. Unikátní technologie přísad zabezpečuje vysokou čistotu pístu, což je důležitý faktor pro dlouhou životnost motoru. Jedinečné přísady zaručují ochranu motoru proti opotřebení.
Použití
- Težká silniční doprava. Obzvláště vhodný do širokého spektra aplikací v dopravní technice využívající moderní nízkoemisní motory Mercedes-Benz, MAN, DAF a další. Lze ho použít k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4 a 5 motory.
- Použití v nízko-emisních motorech. Shell Rimula R6 LME splňuje nejnovější specifikace společností Mercedes-Benz, MAN a dalších pro Euro 4,5 motory a převyšuje výkonnostní požadavky norem ACEA E6 a E7.
- Specifikace a schválení ACEA: E6, E7 Cummins : CES 20077 MAN: M 3477 MB 228.51
- Shell Rimula R6 LME - aktivní ochrana motoru vylepšenou technologií jedinečných "low-SAPS" přísad společne s novým unikátním proti-otěrovým systémem. Syntetický základový olej společně s nejnovějšími přísadami zajištuje dokonalou ochranu motoru, nízká viskozita umožňuje úsporu paliva a to bez snížení životnosti motoru. Hlavními přínosy při použití jsou: kompatibilita s přídavnými zařízeními na snižování emisí, dlouhé výměnné intervaly a úspora paliva.
- Úspora paliva. Použití oleje Shell Rimula R6 LME umožnuje úsporu nákladů na paliva, díky snížení jejich spotřeby, bez omezení ochrany nebo životnosti motoru ve srovnání s oleji vyšších viskozitních tříd.
- Snížení údržby. Shell Rimula R6 LME splňuje požadavky na dlouhé výměnné intervaly předních výrobců motorů jako jsou Mercedes-Benz, MAN, DAF a dalších. Tento olej lze použít do nejnovějších motorů Euro 5, stejně jako do starších motorů.
- Kompatibilita se zarízeními snižující emise. Zdokonalená formulace s nízkým obsahem popela, pomáhá snižovat zanášení přídavných zařízení určených ke snižování obsahu škodlivých spalin, čímž umožňuje plnění emisních limitů a lepšího využití paliva.
- Ochrana před otěrem a tvorbou úsad. Unikátní technologie přísad zabezpečuje vysokou čistotu pístu, což je důležitý faktor pro dlouhou životnost motoru. Jedinečné přísady zaručují ochranu motoru proti opotřebení.
Použití
- Težká silniční doprava. Obzvláště vhodný do širokého spektra aplikací v dopravní technice využívající moderní nízkoemisní motory Mercedes-Benz, MAN, DAF a další. Lze ho použít k optimalizaci olejového hospodářství při smíšeném vozovém parku s Euro 2,3,4 a 5 motory.
- Použití v nízko-emisních motorech. Shell Rimula R6 LME splňuje nejnovější specifikace společností Mercedes-Benz, MAN a dalších pro Euro 4,5 motory a převyšuje výkonnostní požadavky norem ACEA E6 a E7.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motorové oleje viskozity 5W-30 |
---|---|
Hmotnost: | 4 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář